Thursday, May 3, 2007

MISSATGE DEL RELAT INTERACTIU

ARGUMENT::
La nostra histsòria tracte sobre un home de bona posició que un dia troba una llibreta que li rebela un secret que canviarà la seva vida per sempre. Aquesta llibreta conté la història d'un indi que podía veure sense fer servir els ulls. La història està narrada per un metge que va seguir-la en primera persona. Al final és obert ja que creiem que d'aquesta manera s'incita a que el consumidor llegeixi el llibre.

BLOCS::
Hi ha tres blocs clarament diferenciats amb la opció de introduir-hi un que es trobés fora de la narració interactiva (per exemple un blog on l'usuari hagi d'anar per resoldre el misteri.
1. Biblioteca: és un espai que apareix el llibre i on l'usuari haurà de trobar la llibreta on s'amaga la històra. Les altres opcions dels llibres són les diferents històries que apareixen a "Historias extraordinarias". El rol de l'usuari representa un home (Henry Sugar) que és qui troba la llibreta en la història de l'Indi.
2.Llibre obert: Aquí l'usuari té la opció de viure la història en diferents espais en petits jocs on ha de participar per seguir el relat. Alguns d'aquests espais són: la consulta del metge, el carrer, el teatre o la casa del metge on l'Indi explica com va aconseguir veure-hi sense utilitzar els ulls. El rol de l'usuari va canviant de protagonista a espectador al llarg de les pantalles.
3.Biblioteca: tornem a aquest espai on el protagonista (l'usuari) té dues opicions o voler entrentar-se per saber veure sense ulls o pot abandonar el joc. En el cas que vulgui continuar apareix un missatge que li comuncia que el joc s'ha acabat i que per saber que va fer Henry Sugar s'ha de llegir el llibre. El rol de l'usuari és el del protegonista perqué ell desideix continaur o no amb aquesta aventura.

No comments: